We do not allow crashers.

Helgen spenderade M & jag i Växjö.
Min far gifte sig med underbara Lena. Det var helt rörande vackert, ja vad mer ska man säga det var vackert helt enkelt. Givetvis saknade vi lilleman så att det gjorde lite ont men han hade det fruktansvärt mysigt hos farmor & farfar. Jag tog väldigt dåligt med kort & de blev inte alls speciellt bra, hoppas på att jag kan få stjäla någon annans. inte ett litet foto tog vi på hur vi såg ut heller, kanske hade varit roligt att ha. jag menar det är ju inte var dag man går på bröllop, & när jag väl kom på detta hade jag ätit så mycket mat & en hel del tårta (såg ut att vara högpreggo) & det ville jag inte ha på kort.
De var så fina & hade ordnat allt så himla fint.
En minnesvärd dag. Tack alla ni, för en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0