Filmtips!

Jag låg sömnlös under natten, beslutade mig för att titta på film. Det är ju nämnligen det skönaste som finns att somna till en film, iallafall enligt mig.
Det gick dock åt skogen! Jag lyckades välja den bästa kärleksfilmen jag sett sen ja, jag vet inte när! Troligtvis den bästa någonsin, på riktigt!
One day heter den med Anne Hathaway & Jim Surgess.
Alltså jag kan inte med ord beskriva hur bra den var! Jag skrattade, grät, skrattade lite till, fick väldigt ont i hjärtat sen skrattade jag &  grät samtidigt! Det måste väl ändå vara ett bra betyg om något va!?
Den påminner väldigt mycket om Dagboken, fast inte riktigt lika amerikanskt smörig.
Filmen är helt i min stil & jag sitter fortfarande här med gåshud på armarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0