Julen är här.

Ja! Otis tycks gilla julen.
I brist på nya lekar klädde vi igår granen. Otis verkade fascineras & satt som ett litet ljus. När vi väl var klara (& nej jag tänker inte visa vårt resultat, det är det värsta jag sett i julgransväg!) ja då började han klä av granen & placera kulorna över hela lägenheten.
Jag fick ju då försöka förklara att kulorna inte är leksaker & de ska hänga i granen. Bara att börja om igen. Men så tidigare i dag hittade jag honom sittande & pilla på en. Vad tusan! Ja ja det är ju bara jul en gång om året.
Men en kula kunde han väl ändå få ha.
Nu när vi skulle lägga oss i sängen hittade vi ännu en kula. Hur tusan har den hittat hit!? Finns väl bara en liten tjuv man kan skylla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0