Tecken på åldrandet.

Ja till en viss del är det väl just det, en härlig liten påminnelse om att man inte klassas i någon jungfruålder längre.
Någon sa någon gång till mig att som mor åldras man mycket fortare än den resterande omgivningen, för varje år dina vänninor åldras kan du trippla den på ditt eget utseende. (jävligt härligt att höra va!? Människan i fråga borde ha sig en ordentlig snyting!)
Men till viss del är det nog mitt stora behov av glasögon. Jag tänker liksom inte så ofta på att jag är halvblind, det bara är så. Men när folk påpekar att jag kisar & är otrevlig & inte hälsar på stan (det är ju för att jag inte ser vem det är)
Ja! då är det väl kanske dags att ta tag i livet & gå till optikern då. Om inte för min egen skull så iallafall för rynkornas.
Jag besitter nämnligen den köttigaste "argrynkan" i mannaminne!
(observera att bilden är rätt gammal så "argrynkan" har käkat upp sig en smula!)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Elin den köttigaste "argrynka" sitter på din svärmor:)

2011-12-10 @ 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0