Varma drycker.

Te, (eller stavas det The?! skit samma!) det är något jag älskar. Kan tillochmed dricka det kallt om det skulle behövas.
Det är ju liksom lite te väder nu. Man dricker det ju liksom gärna när det är kyligt. fast jag klunkar det gärna året om. te & kaffe, te & kaffe, TE & KAFFE! hela dagarna! Innan jag fyller 30 har jag väl tänder i samma kulör som träbark.
Min personliga favorit är ju givetvis lös te/the.
det känns lite lyxigare på något vis. Jag har just nu två favoriter (men det ändrar sig ideligen)
lakrits & hallon samt polkagris.

Kommentarer
Postat av: felicia

hej elin, saknar dig!!!<333

jag undrar vart du har köpt teet!!!!



kramar: felicia hammerman (kusin)



Ps. saknar dig jätte mkt. Ds

2011-12-11 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0