Babyshower

i går (Lördag) var det äntligen dags för Bellas babyshower. Jag & Otis kom ner till Bella runt 16.00 & fixade lite med det sista.
Det var en jätte mysig kväll med en hel del skratt, en hel del mat, lekar, paketöppning & några av tjejerna hade skrivit en låt till Bella-busmus som var helt klockren!
Jag lyckdes givetvis ha sönder Bellas tårtspade & blev så jävla rädd att jag nästan kissade ner mig! & på tal om att bli rädd så pratade vi en hel del om spöken igår. FAN! Jag blir verkligen rädd! & jag är ju så medveten om att jag blir det! jag får gåshud & mår en smula dåligt. Fast jag kan ändå inte låta bli att lyssna & jag vill verkligen höra mer. HAHAHA! Typiskt mig ju.
Otis var ju givetvis tvungen att provsmaka lite på presenterna Bella fick.
Tack alla fina för en underbart trevlig kväll, hoppas att ni hade det lika trevligt som jag.

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack hjärtat för en underbart trevlig kväll, den var obeskrivligt bra! Pussss

2011-05-15 @ 13:23:38
Postat av: hanna

tack själv! riktigt god mat och jätte jätte trevligt :)

2011-05-15 @ 13:56:55
Postat av: Elin.j

tack för superkväll och super sällskap! :)

2011-05-15 @ 14:18:54
Postat av: Bergström

Oh, ni ser ut att ha haft det trevligt! Tror jag glömde att svara på ditt medd på fb, oartigt utav mej, ber om ursäkt för det, skulle åkt till gbg men fick jobba istället o massa hästflyttar & dyligt. Får ta en privat bebyshower med bella ist ;)

2011-05-18 @ 21:45:16
URL: http://fiktiiiv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0