Home is where the heart is

Sitter nu med tredje koppen morgonkaffe i min hand & funderar.
Funderar över sommaren, Gud vad härligt! finns det någon som inte längtar!?
Funderar över pullorna i Norge, när behagas det att komma hem? saknar er så.
Funderar över sonen, skolan, oss, nej nu jävlar spinner det iväg!
TRÖTT är jag. Det blev inte många timmar i natt men det är inte Otis fel, han har sovit som en stock. Nej vi har blivit som besatta i Sons of anarchy. Det är så sjukt jäkla bra & jag tror att vi drog fyra avsnitt i natt.
Det kan väl inte vara någon som undgått den serien & i sådana fall har ni verkligen missat något! Det är som en drog GE MIG MER!

nej nu blir det mer kaffe & sen kanske man ska piffa lite här hemma.
På tal om hemma så har vi ju bott här i två månader nu & fy fan vad jag trivs, här är verkligen hemma.
ja sen har vi ju Otis rum & sovrummet men det får bli någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Linda

ni bor så himla fint!! :))

2011-05-11 @ 09:55:59
URL: http://www.lindaviberg.se
Postat av: Matilda

Jättefint och mysigt! :)

2011-05-11 @ 10:18:35
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/
Postat av: tö

vad fint brunt skåp, det är nytt till samlingen va ? sedan har ni ju sjuuuukt fin lägenhet som du vet att jag älskar! din ena pulla från norge kommer hem om två veckor! ;D

2011-05-11 @ 11:16:22
Postat av: læckerbiten jessica

den andra pullan från norge kommer hem en vældig snabbis førsta veckan i juni innan hon drar på festival, men sen kommer jag ju igen på min semester i juli ;) saknar dig sjukt mycket <3

2011-05-11 @ 12:11:57
Postat av: emma

Den trejde pullan kommer hem om två veckor:)åå jag älskar din lägenhet:)och dig så klart<3

2011-05-11 @ 14:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0