om barn...

Det är ett konstigt fenomen det där med barn.
Man har en fantasi om hur det är att ha barn & vilken form av mor man kommer att vara, och sedan kommer verkligheten & är helt annorlunda.
jag kan inte riktigt sätta fingret på det & på så sätt förklara begripligt men ett exempel så här på rak arm är att innan Otis var född var vi fast beslutade i att inte ge napp, hade hört så mycket & de på BB tyckte inte att man skulle ge napp, men vi bara gjorde det fast vi hade sagt nej.
Dålig karaktär kanske ni tänker då, men det var inte det det handlade om, vi bara ändrade oss och ville helt plötsligt.
Skit konstigt!
Det är mycket som förändras & tanken på hur jag trodde det skulle vara & hur verkligheten är, hahha skrattretande!
det är så sinnessjukt mycket bättre, VI är så sinnessjukt mycket bättre.
Man växer som människa, blir tryggare, blir lugn nästan kolugn, jag kan ta mig tusan ärligt säga att jag är modig, Otis gör mig modig!
....& det där med kärlek, alla föräldrar älskar tills hjärtat blöder, tänk så mycket kärlek! Det måste ju ändå vara den kärleken som väger upp allt ont....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad fint du skriver! :)

2011-05-09 @ 20:28:56
URL: http://eliassonmatilda.blogg.se/
Postat av: mathilda tö

gud vad fin du skriver hjärtat, fick mig allt en tår i hjärtat. du är modig och NI är sjukbra tillsammans du och markus och tillsammans har ni världens finaste. maliet du fick föra vecka stämmer så bra in på din underbara text!

2011-05-09 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0