Mitt obotliga missbruk

Jag har ju en liten sak jag måste erkänna. sedan jag var en liten flicka har jag varit helt galen & knarkat musikalfilmer.
ja, skratta på ni bara! men om ni bara ansträngde er lite skulle ni också go bananas, LOVAR!
Jag tror att mitt stora beroende började med Grease. Jag menar vilken flicka kunde motstå Danny Zuko!? kan tänka mig att många små hjärtan brast där.
Fortsatte sedan med Sing från 1989, som mer eller mindre handlar om samma grej.
Sen hamnade jag på rehab under några år när allt var typ pinsamt & då kunde man ju bara inte titta på töntiga musikaler.
Men 2006 föll jag tillbaka i mitt missbruk då filmen Dreamgirls hade premiär. För en musikalknarkare som mig är det sjukt svårt att motstå Beyoncé Knowles, Eddie Murphy, Jennifer Hudson & Jamie Foxx i samma film! en film med riktiga Soul Divor åååh! det är så att man börjar svettas.
2007 kom Accross the universe som absolut inte får missas av någon! Bara en massa Beatles låtar, hippies & kärlek! Det är så att man får gåshud...
& nu är det ju givetvis Glee som gäller, sitter med svettande abstinens varje tisdag (de nya avsnitten kommer natten till onsdag)
Ja, där har ni mitt obotliga missbruk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0