Det där rycket ni vet.

Dåligt med uppdatering här jag vet.
Men både under kvällen igår samt under denna dag har jag möblerat om & piffat. Gått omkring som fru montazami & flyttat på en kruka här en kudde där & konstaterat att det var helt fel, flyttat tillbaka & så började om igen. Men oj så roligt. Dessvärre är jag inte klar för fem öre & vårt hem ser ut som ett bombnedslag. & i morgon åker vi till Götet för att spendera helgen hos Anders & Erika. Det ska bli så mysigt! Men jag skulle verkligen vilja ha det tipp topp här innan vi åker. Nu funderar jag starkt på att svepa en julmust & ta tag i det. JA! Ja tror no ta me fan att ja gört!
(& ja ni ser rätt, under de få sekunderna det tar för mig att få upp mobilen & tagit en bild har Otis nästan lyckats knapra i sig halva reklambladet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0