morning glory

Åh! ta mig tusan vad fint jag har sovit i natt! Känner mig så där otroligt utvilad, som om jag skulle kunna ta mig an vad fan som helst just idag. Nog om det, men vilket burrigt väder. Jag gillar't. Vad står på schemat idag då, jo vi ska ta en långpromenad, åka & handla lite sen ska jag plocka fram symaskinen & piffa med lite nya gardiner tänkte jag. Sen har jag ett matteprov att göra & som det känns just nu skulle jag vilja ut & springa en runda också (men det går nog över ska ni se.) Men just nu ska jag bara placera min rumpa i någon skön fåtölj med min stora kaffekopp & suga lite på den goa karamellen, för att just idag känner jag mig oövervinnerlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0