Helg(on)

I helgen gjorde vi absolut inget! Vi bara mös & njöt av att pappan/sambon var hemma igen.
Under lördagskvällen kom Jocke & Natalie & vi fortsatte med helgmyset, åt ostbågar & drack cola.
En mysig helg helt enkelt, dock kort för kl 14.00 på Söndagen for Markus tillbaka till Norköping igen.
Vi fortsatte helgmyset med Th istället. Gick en höstig lten promenad, drack kaffe & tittade på Mia Skäringers show
"Dyngkåt & hur helig som helst" (för typ tjugonde gången) alltså jag bara älskar henne av hela mitt hjärta, hon är fasiken helt otrolig. Hon bjuder verkligen på hela sig.
Man skrattar, skrattar & skrattar lite till, får lite ont i hjärtat, känner medlidande, får tankeställare, känner igen sig & så skrattar man givetvist lite till...
"Så många gånger jag gav bort mitt lilla hjärta till någon som lika gärna hade kunnat runka."





Kommentarer
Postat av: jessica

HAHHAHA man kan inte annat æn ælska henne!

"nu ska det hær fettot gå ut och ta sig en røk"! BÆSTA!

2011-10-12 @ 15:14:14
URL: http://jessicauhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0