Hey big spender.

Ja Linköping blev det idag då.med familjen samt Th & Lillasyster. Himla trevligt må jag säga.
Jag måste bara fråga så här, hur går det för er med blogg-appen!? Min e skitdålig, eller så är det jag som är skitdålig (vad vet jag!?) men inläggen vill inte publiceras & jag sitter o knepar & knåpar, kommer på filuriga citat kanske tillochmed egna ordspråk, halva noveller, (ja! ni fattar galoppen) & skiten bara försvinner ut i cyberrymden.
Ja! jag blir så förbannad.
Nu så, tillbaka till Linköping. Vi kände att sitta & dega en Söndag till, NEJ! det vill vi inte vara med om.
Så IKEA blev det.
Ojojoj! vad mycket fint de har fått in på det där jäkla stället (ja iallafall i min smak) & Ikeas julpynt ska vi inte prata om. ja gillart så att säga.
Men man kan ju inte köpa allt som är fint, bara för att det är fint. Men lite fick följa med hem.
Älskar att Ikea har börjat göra snygga fotoalbum, block & pennor ja skrivmaterial i allmänhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0