Nej! vilken miss...

Jag har ju totalt missat att visa bilder på Otis ettårsdag! jag har ju bara visat från dagen innan. Skämskudde till mig!
Den stora dagen började iallafall med sång & favorit frulle, fruktsallad & kalkonsmörgås.
Sen på förmiddagen blev det paket i sängen. (efter förmiddagsluren)
Här sitter grabbarna med sina leksaker.
Sen blev det ju givetvis mer paket.
På kvällen kom farbröderna, moster Ida & David.
Farmor, Farfar & tant Helena.
Otis tårta.
Självklart skulle kameran balla ur, bilderna blev få & konstiga. Men ett par blev det till samlingen.
Jag hoppas & tror att Otis fick en grymt fin födelsedag. & tack alla ni som varit här & firat honom.
Vår stora lilla kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0