Tidigt.

Bad min sambo att väcka mig innan han åkte till jobbet idag. 06.50 var jag nere i tvättstugan & hämtade upp tvätten. PJU... Det var ettag sedan jag var uppe så här tidigt.
Men jag kände att det är lite dags att byta rutiner. Dessutom kan det vara skönt med lite egentid så här på morgonen.
Dricka kaffet i fred, sitta en sväng vid datorn & kanske tillochmed kissa en sväng ifred utan att någon liten, liten människa står & babblar mig i örat.
Sen ska det ju givetvist vikas tvätt, plocka ur diskmaskinen, ta ett varv med dammsugarn, matas, bytas blöjor, ner en sväng på stan, laga lunch, plocka disk, pussas & kramas, hjälpa lillasyster med tavlor, Ja! typ så ser väl min dag ut (plus miljoner saker till.) & vet ni vad!?
Jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0