Uppe med tuppen.

vaknade 07.05 av en liten ettrig & något elak (men givetvis fruktansvärt söt & älskad så tro inget annat) pojke som drog mig i håret om & om igen!
Så det var bara att dra sig själv i nackhåret upp ur sängen, med stora mörka ikeapåsar under ögonen.
Vad nu tänker ni! Är inte hon van morsa eller!? Jo visst förstår ni! men Otis har alltid (tills nu) varit en morgon trött liten pojke, så jag har liksom inte vant mig ännu. som mammaledig har han varit min väckarklocka så att säga.
Jag klagar absolut inte, bara upplyser.
Det är skönt att gå upp tidigt, allafall efter så där fem koppar kaffe. Då är man pigg som en lärka & har LITE svårt att sitta still.
Här sitter den lilla ettriga pojken & väntar på frulle samt tittar på gårdagens avsnitt av Idol.
Sen blev det lek i cirka tio minuter & slocknade sedan brevid pappsen igen. & här sitter jag speedad av allt kaffe & bara väntar på att han ska vakna den där lille så vi kan gå ut. Stadsparken blir det nog i dag & gunga lite.
I kväll kommer lillasyster & David på middag. Trevligt!
Ska bara fundera ut vad vi ska bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0