Förskola/dagis.

Gud vad jag är blogg-kass! Men jag har så jäkla mycket just nu.
En liten uppdatering på dagisfronten då! Det har gått fint. Personalen är jätte trygg, de har ett enormt fint samarbete & jag är lycklig att vi valde att byta till detta. Det känns verkligen underbart & i dag blev jag nästan rörd över vilket härligt gäng det är, både personal & barn.
& Otis har dessutom skött sig fint. Självklart är detta en omställning men det har gått förvånansvärt bra jag är verkligen stolt över honom. Han har verkligen "vuxit" under de här tre dagarna . Oj vad rosenrött & underbart rosa fluffigt detta inlägg blev men det låter jag så vara.
I morgon (torsdag) lämnar vi Otis där själv alltså utan föräldrar. Håll nu tummarna för att det går lika fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0