Smäll på fingrarna!

Fruktansvärt dålig uppdatering under helgen från min sida. Till mitt försvar (om det nu skulle behövas) har jag varit på kurs hela helgen & Otis har varit i Edsbruk hos mormor & plastmorfar Chrille.
Kursen gick fint, riktigt givande! Otis har haft en riktigt fin helg med oerhört mycket uppmärksamhet.
Min kära mor skickade fina mms med små uppdateringar under helgens gång. Fint att se hur roligt de haft men saknat honom har vi minst sagt gjort. Nu är han äntligen hemma & vi ska snart krypa ner i sängen & vila ögonen på honom. I morgon är det första dagen på dagis (inskolning) då ska pappan med & här hemma ska det pluggas.
Här kommer några bilder från helgen i bruket.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltid lika underbart att få hem de små liven igen :) hoppas att ni fick en fin kväll tillsammans.

2012-02-06 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0