Det efterlängtade.

Ja ni vänner! nu har den äntligen kommit till viken, den efterlängtade(?) snön. Jag har i varje fall längtat.
Tog med Otis på premiärturen i pulkan. Det var verkligen uppskattat dock började det att snöa något fruktansvärt under just förmiddagen så efter att blivit dragen i ca 20 minuter i full snöstorm (skaplig överdrift) protesterade han ganska högljutt vilket annars är ganska ovanligt speciellt i utemiljöer.
Men annars var det uppskattat & han pulsade flitigt runt i den tunga snön, pekade på mig & babblade & pekade sedan på pulkan som om han tyckte att jag skulle sätta mig i den, han kunde minsann dra morsan.
nja, men en tom pulka kunde han dra i den tunga snön iallafall.
Han är så otroligt stor! Nästan som en liten farbror.
Bara under den senaste tiden har han liksom förvandlats obemärkt framför mina ögon.
Vi skulle faktist till simhallen i dag med Lillasyster men vi var så dumma & tittade inte öppetiderna så när vi kom dit var det stängt.
Tur för oss att Otis inte visste vad vi skulle göra där. Jag ser det verkligen framför mig "men mamma! du loooovade ju att vi skulle bada i simhallen i dag" vilket sen avslutas med "dumma mamma!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0