OH NO!

Jag fick rycket! Tänkte att jag skulle göra ett riktigt proffsigt inlägg där jag visade en bild på han Adrian & Justin vid sidan av varandra & ni skulle få en sån riktig AHA-upplevelse & tänka att hon är för jävla klurig den där Hammermanskan.
Men så kom jag över denna bild när jag skulle leta fram en riktigt hunkig bild på vår kära Justin som i princip alla flickor någon gång dreglat över & korats till världens snyggaste ett X antal gånger. Jag släppte min briljanta idé, denna bild måste vi ju placera i något form av ljus tänkt jag.
Det känns alltid lika bra (för en skadeglad människa som jag) att hitta fula bilder på människor som annars är sjukt snygga. Man får liksom lite distans & börjar förstå att dessa människor också har brister.
Sorry Justin babe! that's so not my cup of tea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0