Tjuvlyssnat.

Imorse låg jag & lyssnade på otis & mormor när de tjattrade som tusan. Ni får ta del av det bästa.

"moomooj kissta?" (läs; ska mormor gå & kissa?)

Ja svarar mormor lugnt jag ska gå & kissa.

"ootiis baass" (läs; något i stil med att Otis ska bajsa, prutta eller bara stoltsera med ordet)

En ljudlig prutt hörs från rummet bredvid som sedan följs av ett fniss från pojken. Mormor kunde inte heller hålla sig. Vad var det Otis? Frågar mormor.

Baass! Får hon som svar.

Vem var det?

MOOMOOJ! Gormar han.

Nu kan jag inte hålla mig utan ligger & fnissar som en galning i sängen. Tur att han har en undanmanöver min son, att alltid skylla ljudliga pruttar på mormor. Han är ett geni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0