Veckans bästa.

Jag älskar frukost under helgerna (jag vet att jag nämnt det ett par gånger tidigare, men det är sant!). Vi äter hela familjen, ihop utan någon vidare stress, & det är underbart! Det är dessutom det mål då Otis äter riktigt bra, jag är ingen hönsig morsa som sitter & tjatar men för tillfället är det mycket roligare att testa oss vuxna genom att slänga all mat på golvet & bada händerna i mjölken. Man skulle kunna tro att detta är en baby period som skulle varit över för länge sedan, men nej. Men back till frulle, då är det iallafall oftast inget bad i mjölken & mat på golv & väggar.
Bästa frullen för tillfället är keso, bär & kardemumma. Ohoj vad gott, ni måste testa! Smakar typ bullar, & vem gillar inte bullar!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0